SMS Banking to nowy sposób na szybki i wygodny kontakt z Bankiem.
Z serwisu SMS Banking może korzystać każdy klient posiadający rachunek w BSR.
Serwis SMS Banking jest możliwy w dwóch opcjach:
- na żądnie klienta - w odpowiedzi na konkretne zapytanie Bank przesyła zwrotny sms z żądanymi informacjami
- automatycznie - wysyłane są wiadmości informujące klienta o każdej zmianie salda rachunków czy wystąpieniu debetu na rachunku
Uruchomienie usługi SMS Banking następuje po:
- wypełnieniu dyspozycji o świadczeniu usługi
- podaniu numeru telefonu komórkowego
Nadany w dyspozycji PIN - indywidualny kod dostępu klienta do serwisu SMS Banking, każdy użytkownik może dowolnie zmieniać.
Serwis SMS Banking działa całą dobę.
Usługa dostępna dla użytkowników krajowych sieci telefonii komórkowej GSM.
SPRAWDZAM SAM, ILE MAM
Wyślij wiadomość: 3838
8589 MODULO#PIN#PYTANIE
gdzie: 8589 - pierwsze 4 cyfry numeru rozliczeniowego Banku, po których następuje spacja
modulo - modulo Klienta (skrócony 7 cyfrowy numer rachunku)
pin - nadane Klientowi czterocyfrowe hasło
pytanie - rodzaj oczekiwanej odpowiedzi
Lista możliwych pytań:
- S Salda wszystkich rachunków
- SB Salda rachunków bieżących
- SK Salda kredytów
- SL Salda lokat
- O Oprocentowanie wszystkich rachunków
- OB Oprocentowanie rachunków bieżących
- OK Oprocentowanie kredytów
- OL Oprocentowanie lokat
- W Trzy ostatnie operacje wszystkich rachunków
- WB Trzy ostatnie operacje rachunków bieżących
- WK Trzy ostatnie operacje kredytów
- WL Trzy ostatnie operacje lokat
Możliwość doładowania telefonu komórkowego w aplikacji mobilnej i w bankowości internetowej. ZAPRASZAMY!
Instrukcja dla użytkowników usługi SMS Bankinginstrukcja-dla-uzytkownikow-uslugi-sms-banking-15-04-2024.pdf | 170.91kB | Pobierz |