Podpis elektroniczny

Szanowni Państwo
Uprzejmie informujemy, że w wybranych placówkach Banku istnieje możliwość odbierania zestawu do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir wydawanego przez Krajową Izbę Rozliczeniową S.A.
Zamawiając lub wznawiając e-podpis online na stronie internetowej KIR www.elektronicznypodpis.pl wystarczy wskazać do odbioru jedną z placówek Banku wymienionych w poniższym wykazie.
Wykaz placówek Banku, w których wydawane są zestawy certyfikacyjne:
- Oddział w Krakowie, 31-133 Kraków, ul. Dunajewskiego 7
- Filia nr 1, 31-910 Kraków, Os. Na Skarpie 35
- Filia nr 2, 31-057 Kraków, ul. Kupa 2
- Filia nr 4, 32-080 Zabierzów, ul. Leśna 2a
- Oddział Jerzmanowice, 32-048 Jerzmanowice, ul. Centralna 95
- Oddział Jodłownik Filia Tymbark, 34-650 Tymbark 215
- Oddział Nowy Wiśnicz Filia Bochnia, 32-700 Bochnia, ul. Konstytucji 3 Maja 1c
- Oddział Tarnów, 33-100 Tarnów, ul. Kaczkowskiego 7
- Oddział Wadowice Górne, 39-308 Wadowice Górne 143B
- Oddział Wadowice Górne Filia Mielec, 39-300 Mielec, Pisarka 1B.
Odbieranie zestawu w placówce Banku:
Zestaw wydawany jest bez dodatkowych formalności wyłącznie osobie, której dane są umieszczone w certyfikacie.
Do odbioru zestawu konieczne jest okazanie ważnego dokumentu potwierdzającego tożsamość (wyłącznie dowód osobisty lub paszport) podanego w zamówieniu.
Dlaczego warto korzystać z podpisu elektronicznego:
- możliwość przesyłania dokumentów on line - deklaracje do ZUS, sprawozdania finansowe do Krajowego Rejestru Sądowego, Jednolite Pliki Kontrolne JPK, deklaracje podatkowe (e-Deklaracje), elektroniczna komunikacja z urzędami (e-wnioski)
- niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości – kwalifikowany e-podpis Szafir ma taką samą moc prawną jak podpis własnoręczny,
- nienaruszalność danych przesyłanych drogą elektroniczną – dokument opatrzony
e- podpisem jest chroniony przed zmianami - unikatowość podpisu – każdy kwalifikowany podpis elektroniczny jest inny dla danego dokumentu i ściśle powiązany z tym, dla którego został utworzony,
- znakowanie czasem - potwierdzenie istnienia dokumentu w danej chwili przez nadanie mu tzw. daty pewnej.
Zachęcamy Państwa do wskazywania placówek Banku, jako miejsca odbioru zestawu do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. Zaletą takiego rozwiązania jest niewątpliwie możliwość odebrania zamówionego e-podpisu przy okazji przeprowadzania bieżących transakcji w Banku.
Zapraszamy do skorzystania z usługi.