SMS Banking to sposób na szybki i wygodny kontakt z Bankiem.

Z usługi może korzystać każdy Klient posiadający rachunek w naszym Banku.

Sposób komunikacji z Bankiem możliwy jest w dwóch opcjach:
- AUTOMATYCZNIE - w sytuacji, gdy Klient chce automatycznie otrzymywać wiadomości SMS informujące o operacjach uznania rachunku, operacjach obciążenia rachunku, wolnych środkach lub zmianie salda czy blokadach kartowych
- NA ŻĄDANIE KLIENTA – w odpowiedzi na konkretne zapytanie Bank przesyła zwrotny SMS z żądanymi informacjami. Informacja „na żądanie” dostępna jest 24 godziny na dobę.

Treść wiadomości oraz dostępne pytania opisuje „Instrukcja dla użytkowników usługi SMS Banking Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Krakowie”.

Aktywacja Usługi SMS Banking następuje po złożeniu wypełnionej dyspozycji o świadczenie usługi i podaniu numeru telefonu komórkowego.

Podczas aktywacji usługi Klientowi zostanie nadany kod PIN, dzięki któremu system będzie identyfikował Klienta. Wpisywanie kodu PIN będzie konieczne za każdym razem przy wysyłaniu zapytania SMS-em do Banku.

Użytkownik usługi może sam zmienić kod PIN wysyłając odpowiednio sformułowaną wiadomość SMS.

 

Instrukcja dla użytkowników usługi SMS Bankinginstrukcja-dla-uzytkownikow-uslugi-sms-banking-15-04-2024.pdf170.91kBPobierz

Kantor walutowy

Uprzejmie informujemy, że w dniu 1 grudnia 2022 roku w bankowości elektronicznej eBSR została udostępniona usługa KANTOR WALUTOWY, umożliwiająca zawieranie…

Czytaj więcej