Zaloguj się
< Wróć do strony Komunikaty

09.04.2018

Informacja dotycząca przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie – informacja dla Klientów Banku.



Informacja dotycząca przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie – informacja dla Klientów Banku.

Klient może złożyć w Banku skargę przedmiotem której może być w szczególności niedbałe lub nienależyte wykonywanie zadań bądź świadczenie usług przez pracowników Banku a także naruszanie interesów skarżących.

Dopuszczalna forma skargi:

Skargi mogą być wnoszone w formie:

  • pisemnej – osobiście, przesyłką pocztową lub pocztą elektroniczną,
  • ustnej – zgłoszona do Dyrektora/Kierownika placówki Banku lub Członka Zarządu Banku.


Miejsce złożenia skargi:

Skarga może być złożona w siedzibie Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Krakowie, ul. Dunajewskiego 7 31-133 Kraków oraz w każdej placówce Banku (Oddziały, Filie, Punkty Obsługi Klienta).


Dane Klienta:

Skarga powinna zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego.


Termin udzielenia odpowiedzi na skargę:

  • Skarga, która nie wymaga zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, rozpatrywana i załatwiana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Jednostki/Komórki Organizacyjnej.
  • Skarga wymagająca uzgodnień, porozumień i przeprowadzania postępowania wyjaśniającego lub badania akt, rozpatrywana i załatwiana jest najpóźniej w terminie jednego miesiąca od daty jej wpływu.
  • W każdym przypadku nie załatwienia skargi w ww. terminach Bank obowiązany jest zawiadomić o tym wnoszącego skargę, podając przyczynę zwłoki i wskazać nowy termin załatwienia skargi.

Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu skargi:

Odpowiedź informującą o sposobie załatwienia skargi zawierającą uzasadnienie faktyczne i prawne Bank przesyła niezwłocznie listem poleconym do wnoszącego skargę.