09.04.2018
Informacja dotycząca przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie – informacja dla Klientów Banku.
Informacja dotycząca przyjmowania, rozpatrywania i załatwiania skarg w Banku Spółdzielczym Rzemiosła w Krakowie – informacja dla Klientów Banku.
Klient może złożyć w Banku skargę przedmiotem której może być w szczególności niedbałe lub nienależyte wykonywanie zadań bądź świadczenie usług przez pracowników Banku a także naruszanie interesów skarżących.
Dopuszczalna forma skargi:
Skargi mogą być wnoszone w formie:
- pisemnej – osobiście, przesyłką pocztową lub pocztą elektroniczną,
- ustnej – zgłoszona do Dyrektora/Kierownika placówki Banku lub Członka Zarządu Banku.
Miejsce złożenia skargi:
Skarga może być złożona w siedzibie Banku Spółdzielczego Rzemiosła w Krakowie, ul. Dunajewskiego 7 31-133 Kraków oraz w każdej placówce Banku (Oddziały, Filie, Punkty Obsługi Klienta).
Dane Klienta:
Skarga powinna zawierać imię i nazwisko (nazwę) oraz adres wnoszącego.
Termin udzielenia odpowiedzi na skargę:
- Skarga, która nie wymaga zbierania dowodów, informacji lub wyjaśnień, rozpatrywana i załatwiana jest niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od daty jej wpływu do Jednostki/Komórki Organizacyjnej.
- Skarga wymagająca uzgodnień, porozumień i przeprowadzania postępowania wyjaśniającego lub badania akt, rozpatrywana i załatwiana jest najpóźniej w terminie jednego miesiąca od daty jej wpływu.
- W każdym przypadku nie załatwienia skargi w ww. terminach Bank obowiązany jest zawiadomić o tym wnoszącego skargę, podając przyczynę zwłoki i wskazać nowy termin załatwienia skargi.
Sposób powiadomienia o rozpatrzeniu skargi:
Odpowiedź informującą o sposobie załatwienia skargi zawierającą uzasadnienie faktyczne i prawne Bank przesyła niezwłocznie listem poleconym do wnoszącego skargę.