02.10.2020
Zasady obsługi klientów w placówkach banku
W związku z rozporządzeniem Rady Ministrów z 7 sierpnia 2020 roku nakładającym obowiązek zakrywania ust i nosa wprowadzamy zasady obsługi w naszych placówkach:
1. Aby wejść do placówki Banku i zostać obsłużonym, muszą Państwo mieć zakryte usta i nos, przy pomocy odzieży lub jej innej części, maski albo maseczki. Jeśli nie mają Państwo maseczki, mogą użyć np. szalika lub chusty. Istnieją osoby zwolnione z tego obowiązku - dziecko do ukończenia 4 roku życia, osoby które nie mogą zakrywać ust i nosa z powodu stanu zdrowia lub są niepełnosprawne intelektualnie.
2. Wszyscy pracownicy, którzy będą Państwa obsługiwać będą również wyposażeni w środki ochrony osobistej tj. maseczki.
3. Część spraw załatwianych w placówkach Banku wymaga odsłonięcia twarzy, w przypadku konieczności identyfikacji lub weryfikacji tożsamości danej osoby, by pracownik mógł porównać ją ze zdjęciem na dokumencie tożsamości. Jeśli Państwo odmówią – nie będziemy mogli Państwa obsłużyć.
Bardzo prosimy o dostosowanie się do powyższych wymagań.
Przepraszamy za utrudnienia.
Wszystkie działania jakie podejmujemy są dla naszego wspólnego bezpieczeństwa.