< Wróć do strony Aktualności

10.05.2023

Prośba o przelew BLIK - nowa funkcja

Z przyjemnością informujemy, że rozszerzamy funkcjonalność BLIKA. 
Teraz w ramach korzystania z aplikacji TuBSR, możesz rozliczać się jeszcze łatwiej ze swoimi znajomymi. 

Nasz Bank jako pierwszy bank spółdzielczy w kraju zaoferował swoim klientom prośbę o przelew BLIK. To wygodne rozwiązanie dostępne w aplikacji mobilnej TuBSR, pozwala na łatwe i szybkie rozliczanie się ze znajomymi czy wspólne zbiórki pieniędzy.

Klienci naszego Banku mogą już korzystać z nowej funkcjonalności – prośby o przelew BLIK. To prosta forma rozliczania ze znajomymi, która polega na wysłaniu na numer telefonu osoby prośby o przelanie środków. Następnie po akceptacji odbiorcy, pieniądze natychmiastowo trafiają na konto. Aby skorzystać z tego rozwiązania należy wejść do aplikacji banku TuBSR i wybrać opcję Prośba o przelew BLIK. Następnie należy wybrać numer telefonu osoby, do której ma ona zostać wysłana, wpisać kwotę i kliknąć wyślij. Prośba jest ważna przez 72 godziny, po których wygaśnie. W tym czasie odbiorca decyduje, czy ją potwierdzić czy też odrzucić.

- „Prośba o przelew BLIK” to bardzo komfortowa i przyjazna forma rozliczeń między znajomymi. Jest niekrępującą „przypominajką” o niezrealizowanych rozliczeniach. Płatności BLIKIEM udostępniliśmy w naszej aplikacji mobilnej TuBSR jesienią ubiegłego roku. Od początku cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników naszej aplikacji bankowej. Jedną z najczęściej wykorzystywanych funkcji BLIKA jest przelew na telefon. Prośba o przelew BLIK jest swoistym dopełnieniem tej funkcji, pozwala użytkownikowi poinformować o oczekiwanej płatności. Nigdy dotąd współdzielenie rachunków czy innych rozliczeń nie było tak proste. Mamy nadzieję, że i to rozwiązanie spodoba się naszym klientom – mówi Krzysztof Brągiel, członek Zarządu BSR w Krakowie odpowiadający za pion operacji i nowych technologii. – Cieszy nas również fakt, że jesteśmy pierwszym bankiem spółdzielczym i jednym z nielicznych komercyjnych, który udostępnił tę funkcję BLIKA.

Nowa usługa dostępna jest tylko w jednym banku spółdzielczym oraz czterech bankach komercyjnych. Jest to wygodne rozwiązanie, które cieszy się popularnością wśród użytkowników. Przelewy na telefon BLIK to jedna z najszybciej rosnących usług. Polski Standard Płatności, operator systemu BLIK z roku na rok odnotowuje wzrosty w tym kanale. Tylko w pierwszym kwartale 2023 roku klienci zrealizowali w ten sposób 82,9 mln transakcji, co stanowi wzrost aż o 88 proc. w porównaniu do analogicznego okresu w 2022 roku.

W naszym Banku klienci mogą również korzystać z innych funkcjonalności BLIKA – płatności online, stacjonarnych, wypłat z bankomatów oraz przelewów natychmiastowych.

Szczegółowe informacje o BLIKU znajdziesz tutaj